Rastlös. Uttråkad. Påhittig.

Hittat en handduk med mitt namn på, finns på IN&FINN om man vill hitta en med sitt
eget namn på.

IKEA har haft orkidéer för 69 kr så passade på att köpa en snygg som omedvetet
matchade min gardin. Den 29 aug-2 sep kommer man kunna köpa orkidéer med
2 stänger för 49:- på IKEA. Passa på säger jag bara! Fina blommor som varar
länge och blommar igen som man behöver vattna 1 gång i veckan max.

Har pysslat en massa med mitt akvarium. Köpt flera växter som ska fungera
som gömställen när jag startar upp mitt projekt med räkorna igen.
Har införskaffat en ny fisk, den lilla gula på bilden. Tänkte att det var dags med
lite nytt då jag haft de andra i 5+.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0