LEOPARD




Fyndade Laila Bagges parfym idag på kicks för 150 kr, velat ha den förut men varit lite
högt pris på den med tanke på att jag redan har så många parfymer (och egentligen
inte borde köpa fler förrens någon av de jag har tar slut)

I julklapp har jag fått schnygga leopardlakan av min pojkvän, men även kläder och så 
har han köpt smyckesdelar från Panduro så jag kan göra mitt eget armband <3 
Har även fått twilight boxen, sista twilight boken, presentkort på HM,
en "Hemma bra, stallet bäst" tröja och lite annat trevligt :)

Förutom parfymen så köpte jag även en leopardmorgonrock från Gina idag. Ska
försöka gå på mellandagsrean på lörd när jag e ledig innan det blir feeeest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0