TIME



Försöker få ihop mitt liv med tiden, men det känns som att jobbet tar upp all min tid för tillfället, särskilt de 2 sista veckorna i okt då jag kommer jobba 6 dar i veckan dvs 60 timmar i veckan då alla pass är på 10 timmar. Vem/vad ska jag få in på min lediga dag?!
Jobb i stallet och rida känns väldigt svårt att hinna med just nu vilket känns skit..
Ännu en grej som känns skit är att jag inte hinner träffa min pojkvän så ofta som jag vill då båda jobbar obekväma tider. Om vi hade bott ihop hade allting varit så mkt enklare. Tid till kompisarna och kaninerna och träningen har också blivit lidande. Så fort jag blivit evaluerad och alla chefsuppgifterna blivit en självklarhet i mitt huvud lär jag få mer tid till det andra..

Under tiden får ni gärna komma och besöka mig på Jensen på vasagatan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0